Crashdiet

Tattoo Show off Thread.....

More
13 years 10 months ago #11925 by randee
Replied by randee on topic Tattoo Show off Thread.....

elüsiveness wrote: I didn't react about that one but I really like your tatt' Randee....and the message is really...significant mweohaaha :twisted:
Luv that Porcelain font also...when did you get your tattoo? How many time did it take?


A FRIEND wrote: I was also loving the Font... So nice!!!

Hugz C xx


Thanks, I'm glad you both liked the font :lol:

I knew I wanted the tattoo for a long time (basically since I first heard "Riot In Everyone") and I just needed the right opportunity to go get it. I was talking with my friend Amanda one day about the tattoo I wanted, and she said she wanted a tattoo too, so we went that day to make our appointments. I ended up getting it around the end of February...not sure the exact date though. I think it took about 1 hour and 45 minutes to do. It took longer than it should have though because he was having trouble filling in the letters...I guess he said the ink wasn't penetrating my skin or something...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #27289 by metalheadbarbie
Replied by metalheadbarbie on topic Tattoo Show off Thread.....
Sorry, but i had to bring this thread back from the dead.. Cuz i got a new tat a couple weeks back!! It's my fourth one!!
just mins after it was finished.. I love it!

~Torzi

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #27299 by emelyangel
Replied by emelyangel on topic Tattoo Show off Thread.....

metalheadbarbie wrote: Sorry, but i had to bring this thread back from the dead.. Cuz i got a new tat a couple weeks back!! It's my fourth one!!

just mins after it was finished.. I love it!

~Torzi



its beautiful

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Guest
  • Visitor
  • Visitor
13 years 5 months ago #27304 by Guest
Replied by Guest on topic Tattoo Show off Thread.....
yeah it's really really beautiful :lol:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • pinkblackzero
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
More
13 years 5 months ago #27379 by pinkblackzero
Replied by pinkblackzero on topic Tattoo Show off Thread.....
yep! i think it's beautiful too! Good choice there :lol:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #27392 by metalheadbarbie
Replied by metalheadbarbie on topic Tattoo Show off Thread.....

Pinkblackzero wrote: yep! i think it's beautiful too! Good choice there :lol:


It's funny cuz i told my artist to do whatever he wanted when it came to the colors.. I'm pretty happy with it.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a friend
  • Topic Author
  • Offline
  • Getting groovy
  • Getting groovy
More
13 years 5 months ago #27402 by a friend
Replied by a friend on topic Tattoo Show off Thread.....
That is soooooooo nice, did it hurt in that particular place of your back??

Hugz C x

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #27403 by lili_martin
Replied by lili_martin on topic Tattoo Show off Thread.....

metalheadbarbie wrote: Sorry, but i had to bring this thread back from the dead.. Cuz i got a new tat a couple weeks back!! It's my fourth one!!

just mins after it was finished.. I love it!

~Torzi



really beautiful ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #27420 by metalheadbarbie
Replied by metalheadbarbie on topic Tattoo Show off Thread.....

A FRIEND wrote: That is soooooooo nice, did it hurt in that particular place of your back??

Hugz C x


surprizingly it didn't hurt as much as i thought it would. It was like getting pinched over and over again.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a friend
  • Topic Author
  • Offline
  • Getting groovy
  • Getting groovy
More
13 years 5 months ago #27466 by a friend
Replied by a friend on topic Tattoo Show off Thread.....

metalheadbarbie wrote:

A FRIEND wrote: That is soooooooo nice, did it hurt in that particular place of your back??

Hugz C x


surprizingly it didn't hurt as much as i thought it would. It was like getting pinched over and over again.


Its very pretty... I have one slightly to the side where you have yours, but i have had mine for about 11 years, and it was actually a cover up (another tattoo was underneath which i didnt like) so got it covered over with a new one, and i can vaguely remember it hurting a little... Lol

Hugz C xx

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #31434 by zososixx
Replied by zososixx on topic Tattoo Show off Thread.....
Baaaah
File Attachment:

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • lovemachine
  • Offline
  • Straight out of hell
  • Straight out of hell
More
13 years 3 months ago #31435 by lovemachine
Replied by lovemachine on topic Tattoo Show off Thread.....
@zososixx: HAHA! A retard! nice tattoo though

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: peterlondonmrs v. viper
Time to create page: 0.334 seconds
Powered by Kunena Forum