Crashdiet

Pics of Simon??

  • Miss Obscene
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
  • CAROLINE
More
9 years 5 months ago #125585 by Miss Obscene
Replied by Miss Obscene on topic Pics of Simon??

izzie wrote: On that "fuckyeahcrashdiet" tumblr :p


Aha :P fuckyeahcrashdiet sounds more and more interesting, gotta check it out


"You know what "normal" is..? A setting on a washing machine. No one wants to be that.." - Ashley Purdy

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • fizzy
  • fizzy's Avatar
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
  • fizzy
More
9 years 5 months ago #125586 by fizzy
Replied by fizzy on topic Pics of Simon??
how awesome!!! Simon yeah like you more now!

"So you ask me how it feels to be a stick in the wheel
I tell you honey it feels alright
to be another clog in the wrecking machine
wouldn't even cross my mind"

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Miss Obscene
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
  • CAROLINE
More
9 years 5 months ago #125587 by Miss Obscene
Replied by Miss Obscene on topic Pics of Simon??
There are so many great pics on that tumblr that I've never seen before! :O


"You know what "normal" is..? A setting on a washing machine. No one wants to be that.." - Ashley Purdy

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Queen.Obscene
  • Offline
  • Getting groovy
  • Getting groovy
  • Jassi ★
More
9 years 5 months ago #125591 by Queen.Obscene
Replied by Queen.Obscene on topic Pics of Simon??

izzie wrote: Haha...

Haha. Wicked :lol:

~ We gonna rock all night until we drop dead ~

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 5 months ago #125828 by ChopperLady
Replied by ChopperLady on topic Pics of Simon??
Recognized this one on fuckyeahcrashdiet?
Nice ass XD lmao


"You would need 48 hours per day, but you're so fucking stupid and get your priorities wrong." - Dave Lepard
R.I.S. Dave

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • joey_baccard
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
  • JOEY BACCARDÏ
More
9 years 5 months ago #125838 by joey_baccard
Replied by joey_baccard on topic Pics of Simon??
hah, I saw that live.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 5 months ago #126012 by mrs v. viper
Replied by mrs v. viper on topic Pics of Simon??
where was that?

☽ O ☾ "Graphic design will save the world right after rock and roll does." - David Carson
In case you need a designer/illustrator:: my Instagram
CRASHDÏET Streetteam germany

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 5 months ago #126013 by mrs v. viper
Replied by mrs v. viper on topic Pics of Simon??
where was that?

☽ O ☾ "Graphic design will save the world right after rock and roll does." - David Carson
In case you need a designer/illustrator:: my Instagram
CRASHDÏET Streetteam germany

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • axl whïte
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
More
9 years 5 months ago #126015 by axl whïte
Replied by axl whïte on topic Pics of Simon??
Peace n Love festival!

Listen to an album from a band you've never heard of every day, get enlightened! :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • ceelina77
  • Offline
  • New Here...
  • New Here...
  • ms Dolce
More
9 years 3 months ago #129765 by ceelina77
Replied by ceelina77 on topic Pics of Simon??
cool pics of simon really reminds me of a young billy idol which is amazing

i personally think sweeden has the hottest men :)
leija

Your mind is hotter than the fire of sun.Heat so hot that you come undone
.Stale synapses blown like a fuse.Gonna collapses from overuse,Bodies melt together in sync with tone.Pound to the rhythm come skin and bone.Swollen to smolder and ashes to dust. band .16 volt( and ur alone again)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • winwin1009
  • Offline
  • New Here...
  • New Here...
  • Resident Cynic..
More
9 years 3 months ago #129766 by winwin1009
Replied by winwin1009 on topic Pics of Simon??

ChopperLady wrote: So I hope this works now
Simon without makeup and in bed ;)





Oh!! I love these pictures!!! Simon looks so cute, especially in the 2nd and the last one! :) :)

ChopperLady wrote: Recognized this one on fuckyeahcrashdiet?
Nice ass XD lmao

:lol: ROTFL!! Nice ass I agree! :P
I'm going to have to check out fuckyeahcrashdiet now!

And if you feel that you can't go on. And your will's sinkin' low
Just believe and you can't go wrong.
In the light you will find the road.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • ceelina77
  • Offline
  • New Here...
  • New Here...
  • ms Dolce
More
9 years 3 months ago #129777 by ceelina77
Replied by ceelina77 on topic Pics of Simon??
thats 1 peachy batty ahahaahhaah 2 fookin funny :)

Your mind is hotter than the fire of sun.Heat so hot that you come undone
.Stale synapses blown like a fuse.Gonna collapses from overuse,Bodies melt together in sync with tone.Pound to the rhythm come skin and bone.Swollen to smolder and ashes to dust. band .16 volt( and ur alone again)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: peterlondonmrs v. viper
Time to create page: 0.381 seconds
Powered by Kunena Forum