Crashdiet

On Your Mind

More
7 years 8 months ago #138945 by martinkrush
martinkrush replied the topic: On Your Mind
You just gotta love it when you're being shouted at from the moment you open your eyes :|. Awesome mood for the rest of the day guaranteed...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #138950 by izzie
izzie replied the topic: On Your Mind
Totally worn out from tonights events, just got home and the clock is 1 pm. It was so fun though, it actually seems like everything in my life goes very very well right now :lol:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #138953 by Miss Obscene
Miss Obscene replied the topic: On Your Mind
For anyone who's in a bad mood, this should cheer you up ;) 2:45 is the best


"You know what "normal" is..? A setting on a washing machine. No one wants to be that.." - Ashley Purdy

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #138955 by CrashNika
CrashNika replied the topic: On Your Mind
@Kraljosovina Nah, I don't want to go to jail.
My friend was almost arrested, because she ditched once and got an ultimatum, XD.

***

I love winter, but I miss my shorts and skirts O.O

Life is not about facing the storm, but dancing in the rain...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #138956 by Kraljosovina
Kraljosovina replied the topic: On Your Mind

CrashNika wrote: @Kraljosovina Nah, I don't want to go to jail.
My friend was almost arrested, because she ditched once and got an ultimatum, XD

Just sayin, you always have a choice :)
Both the bassist/singer and the singer/guitarist of Ebba Grön and the song "Totalvägra" actually went to jail just because they did exactly what the songs says...they refused to "join" the military.

Some (badly) translated lyrics from that song:

"So I told the officer, learn how to murder is not for me"
and ...

"They said to me I would get big fines.
So what? it's my conscience I'm taking care of.
Sweden has political prisoners
Sitting in jail for something I do not regret."

Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #138959 by Miss Obscene
Miss Obscene replied the topic: On Your Mind
Broke my head phones a couple of days ago. So now I have to play my music in the speakers. As loud as I can of course. Sorry neighbours.


"You know what "normal" is..? A setting on a washing machine. No one wants to be that.." - Ashley Purdy

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #138961 by Lexxi_Crash
Lexxi_Crash replied the topic: On Your Mind
Oh dear, it's Monday tomorrow!

"Born to die free..." (c)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #138969 by CrashNika
CrashNika replied the topic: On Your Mind
@Kraljosovina

Doesn't seem like bad translation to me, nice lyrics.

I need my visa to USA and Australia! (if you have a jail record, you can't go there, ouch).
I asked to do translating stuff, or take care of animals :)
Something I can deal with, ignoring the military fact ;)

***
The satanistic version of Winnie The Pooh is... badass!! :lol: :lol:

Life is not about facing the storm, but dancing in the rain...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #138975 by Kraljosovina
Kraljosovina replied the topic: On Your Mind

CrashNika wrote: I need my visa to USA and Australia! (if you have a jail record, you can't go there, ouch).

That's fucked up.

CrashNika wrote: I asked to do translating stuff, or take care of animals :)
Something I can deal with, ignoring the military fact ;)

I'm glad you did, hope you won't have to touch a gun at all :)

Miss Obscene wrote: Broke my head phones a couple of days ago. So now I have to play my music in the speakers. As loud as I can of course. Sorry neighbours.

HELL YEAH! Haha :lol:

Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #138980 by Lexxi_Crash
Lexxi_Crash replied the topic: On Your Mind
oh noes Facebook is blocked in my office :(

"Born to die free..." (c)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #138981 by Sheila
Sheila replied the topic: On Your Mind
Thanks for the congratulations :lol: So glad to finally be done with it. xD
Edit: Going to a job-thing tomorrow :lol: Not an interview, but they have a test. And I guess the people that scores best on the test gets an interview. Its for a cd store, so now I have to read about new music and everything xD

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #138985 by TheNewEra
TheNewEra replied the topic: On Your Mind
Congrats Sheila!!
I've failed in driving lesson today, for the fucking second time. :( I seriously feel like the greatest loser on this planet ... Damn

These are the fairytales of life
Read the story in my eyes

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: peterlondonmrs v. viper
Time to create page: 0.506 seconds
Powered by Kunena Forum