Crashdiet

Introduce Yourself

More
7 years 5 months ago #109684 by Sandy Sikk
Sandy Sikk replied the topic: Introduce Yourself

Marmetal wrote: Hi Sandy, thank you for welcome! :) I'm a fan for few years and I'm listenin' that kind of music for many years but I've never met here anyone listening to sleaze or glam, at least not in person. You're lucky that your family moved to Germany! :)

;)
maybe they'll start listening too sleaze if you show 'em what's good haha :P
yeah i am :lol:

you're north of heaven
maybe somewhere west of hell

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #109690 by Kate Roxx
Kate Roxx replied the topic: Introduce Yourself

Ivy_Deville wrote:

Kate Roxx wrote: Where exactly in Germany?!


Hmm.. My mother is born in Hamburg, and I think my grandmother lives in Bielefeld(?) now.
I'll ask mom when I see her! 8-)

Marmetal: Hell yeah! :twisted:



No way, I feel we must be connected besides loving Crashdïet!
My grandma was born in Hamburg, love that city!!!
And I was born in Bielefeld (and my other grandma is buried there) ;)
And that is not too far away from where I live now and I good friend of mine studies there.

So if you happen to pass by, let ne know ;)

Profile closed!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #109701 by martinkrush
martinkrush replied the topic: Introduce Yourself

Sandy Sikk wrote:

Marmetal wrote: Hi Sandy, thank you for welcome! :) I'm a fan for few years and I'm listenin' that kind of music for many years but I've never met here anyone listening to sleaze or glam, at least not in person. You're lucky that your family moved to Germany! :)

;)
maybe they'll start listening too sleaze if you show 'em what's good haha :P
yeah i am :lol:


Haha maybe but I don't feel like explaining to everyone what music I like and so on ;).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #109707 by Sandy Sikk
Sandy Sikk replied the topic: Introduce Yourself

Marmetal wrote:

Sandy Sikk wrote:

Marmetal wrote: Hi Sandy, thank you for welcome! :) I'm a fan for few years and I'm listenin' that kind of music for many years but I've never met here anyone listening to sleaze or glam, at least not in person. You're lucky that your family moved to Germany! :)

;)
maybe they'll start listening too sleaze if you show 'em what's good haha :P
yeah i am :lol:


Haha maybe but I don't feel like explaining to everyone what music I like and so on ;).

haha yeah i see ;)

you're north of heaven
maybe somewhere west of hell

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #109713 by martinkrush
martinkrush replied the topic: Introduce Yourself
They gotta deserve it! ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #109797 by Gates
Gates replied the topic: Introduce Yourself
Good evening ladies and gentlemen.

After following this forum for quite some time now I finally decided to actually register. :)
So yeah uhm..The name is Tim, 17 years old and living in some crappy fucking city next to Rotterdam (another crappy fucking city) and for the people who are not that good in geography; It's in the Netherlands... and I desperately need to get out of here so..does anyone wanna adopt this extremely awesome young lad? (A)

Anyway, my favorite bands include Hardcore Superstar, Whispered, Hanoi Rocks and ofcourse CrashfuckingDïet.
I'm also a japanophile, and I've got a very sarcastic/cynical sense of humor, so I think it's best not to take me that serious.

But since I'm also a very shy boy I don't usually tell a lot about myself unless asked, so if you wanna know anything, you can ask. :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #109799 by martinkrush
martinkrush replied the topic: Introduce Yourself
Hello man, shy boy saying "hi" to another one! :lol: Enjoy your stay here and if you'll need someone to move to another country then let me know 'cause I need to get the fuck out of here as well ;). Cheers! :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #109801 by Gates
Gates replied the topic: Introduce Yourself
Hahah long live shy kids!

And thanks dude, I surely will :)
That be awesome indeed, though before I'll move away I'll have to succeed in one of my missions; bringing the sleaze (or/and other styles instead of the mainstream crap that's going on here)to Holland, because this country need some serious music re-education.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #109802 by Sandy Sikk
Sandy Sikk replied the topic: Introduce Yourself
@ Gates: welcome! :)

you're north of heaven
maybe somewhere west of hell

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #109803 by martinkrush
martinkrush replied the topic: Introduce Yourself

Gates wrote: Hahah long live shy kids!

And thanks dude, I surely will :)
That be awesome indeed, though before I'll move away I'll have to succeed in one of my missions; bringing the sleaze (or/and other styles instead of the mainstream crap that's going on here)to Holland, because this country need some serious music re-education.


Yeah man! :lol: Well, situation in the Netherlands is surely better than in Poland :rolleyes:. We gotta find people who wanna move somewhere else and go as CRASHDIET forum team together :twisted:.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #109804 by saraaldebe
saraaldebe replied the topic: Introduce Yourself
Welcome, Gates! :lol:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #109807 by Gates
Gates replied the topic: Introduce Yourself
Hahaha that'd be awesome , we're so gonna terrorize Sweden then :twisted:

And thanks for the welcomes :lol:

Now..who wants beer?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: peterlondonmrs v. viper
Time to create page: 0.530 seconds
Powered by Kunena Forum