Crashdiet

rest in sleaze -09

More
10 years 8 months ago #83352 by terryblade
terryblade replied the topic: rest in sleaze -09

Hollywood Vampire//HV wrote: ... what do you play, honey ? ;)


Leadvocals and guitar in Redlight Attraction! ^^

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #83889 by divine
divine replied the topic: rest in sleaze -09

Dany_Thunder85 wrote: YEAAAH!!!

SEE YA THERE :lol: :lol: :lol:


Sweeet !!

FRONT ROW SCREAMING !

^^

TAKE CARE

:butt1:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #83890 by mrbjoorn
mrbjoorn replied the topic: rest in sleaze -09
nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #83896 by roxy riot 69
roxy riot 69 replied the topic: rest in sleaze -09

TerryBlade wrote:

ROXY RIOT 69 wrote:

TerryBlade wrote:

ROXY RIOT 69 wrote: ONE MORE THING....DOES ANYONE KNOW YET IF WE CAN TAKE VIDEO CAMS IN???
XOXOXOXOXOXOX
ROXY RIOT


I think so! Last year I saw lots of people with videocams! And I hope so, because I would like to document our show! We've even spoke to a filmteam about making a DVD, so I reeeeeaaally hoppe so! xD


AHHH YAY! AMAZING I AM SO HAPPY RIGHT NOW AND CANT STOP SMILEING :) LOTS OF GREAT MEMEORYS WILL BE MADE THEIR! MAYBE ILL SEE SOME PEOPLE FROM HERE THEIR. HAHAHAHAHA
XOXOXOXOXOXOXOX
ROXY RIOT


Well... You'll probably see me, because I'm going to play there.. xP


VERY COOL PERHAPS WE CAN EVEN HANG OUT! AND YEAH I HEARD A FEW SONGS OF YOURS AND I LIKE IT! ^^
XOXOXOXOXOXOXO
ROXY RIOT

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #83918 by terryblade
terryblade replied the topic: rest in sleaze -09

ROXY RIOT 69 wrote:

TerryBlade wrote:

ROXY RIOT 69 wrote:

TerryBlade wrote:

ROXY RIOT 69 wrote: ONE MORE THING....DOES ANYONE KNOW YET IF WE CAN TAKE VIDEO CAMS IN???
XOXOXOXOXOXOX
ROXY RIOT


I think so! Last year I saw lots of people with videocams! And I hope so, because I would like to document our show! We've even spoke to a filmteam about making a DVD, so I reeeeeaaally hoppe so! xD


AHHH YAY! AMAZING I AM SO HAPPY RIGHT NOW AND CANT STOP SMILEING :) LOTS OF GREAT MEMEORYS WILL BE MADE THEIR! MAYBE ILL SEE SOME PEOPLE FROM HERE THEIR. HAHAHAHAHA
XOXOXOXOXOXOXOX
ROXY RIOT


Well... You'll probably see me, because I'm going to play there.. xP


VERY COOL PERHAPS WE CAN EVEN HANG OUT! AND YEAH I HEARD A FEW SONGS OF YOURS AND I LIKE IT! ^^
XOXOXOXOXOXOXO
ROXY RIOT


That's great! Keep yer eyez open, this weekend we will record 3 new songz! ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #83968 by fizzy
fizzy replied the topic: rest in sleaze -09
ROXY RIOT WANTS TO FUKK YOU! hehe

"So you ask me how it feels to be a stick in the wheel
I tell you honey it feels alright
to be another clog in the wrecking machine
wouldn't even cross my mind"

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #83980 by terryblade
terryblade replied the topic: rest in sleaze -09

fizzy suxx wrote: ROXY RIOT WANTS TO FUKK YOU! hehe


HAHA! xD Don't worry Fizzy, I could do you too! ;) Hahahaha! xD

Off topic: Is there any good places to play at in Germany, Fizzy? Would be cool to came over and do some gigs with yer band or something! ^^

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #83987 by headbangerh?ll
headbangerh?ll replied the topic: rest in sleaze -09

TerryBlade wrote:

fizzy suxx wrote: ROXY RIOT WANTS TO FUKK YOU! hehe


HAHA! xD Don't worry Fizzy, I could do you too! ;) Hahahaha! xD


what about me dude? :(

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #83990 by terryblade
terryblade replied the topic: rest in sleaze -09

headbangerhåll wrote:

TerryBlade wrote:

fizzy suxx wrote: ROXY RIOT WANTS TO FUKK YOU! hehe


HAHA! xD Don't worry Fizzy, I could do you too! ;) Hahahaha! xD


what about me dude? :(


Oh, and you too, of course! ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #83992 by headbangerh?ll
headbangerh?ll replied the topic: rest in sleaze -09

TerryBlade wrote:

headbangerhåll wrote:

TerryBlade wrote:

fizzy suxx wrote: ROXY RIOT WANTS TO FUKK YOU! hehe


HAHA! xD Don't worry Fizzy, I could do you too! ;) Hahahaha! xD


what about me dude? :(


Oh, and you too, of course! ;)


great, i'll see you in the boys room then

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #84028 by fizzy
fizzy replied the topic: rest in sleaze -09

TerryBlade wrote:

fizzy suxx wrote: ROXY RIOT WANTS TO FUKK YOU! hehe


HAHA! xD Don't worry Fizzy, I could do you too! ;) Hahahaha! xD

Off topic: Is there any good places to play at in Germany, Fizzy? Would be cool to came over and do some gigs with yer band or something! ^^


I dunno but maybe you try "wild at heart" in Berlin, or "Logo" in Hamburg. I dunno many, coz there are not many. Yeah we could play together, but unfortunately I haven't a band, coz here are no sleazer.

--Let us write WaspGirl:P

"So you ask me how it feels to be a stick in the wheel
I tell you honey it feels alright
to be another clog in the wrecking machine
wouldn't even cross my mind"

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 8 months ago #84041 by waspgirl
waspgirl replied the topic: rest in sleaze -09

fizzy suxx wrote: --Let us write WaspGirl:P


:?: :?:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: peterlondonmrs v. viper
Time to create page: 0.220 seconds
Powered by Kunena Forum