Crashdiet

Memes/motivational/random pictures thread

  • Riot_Queen
  • Offline
  • New Here...
  • New Here...
  • CRÜELTY
More
8 years 2 months ago #132465 by Riot_Queen
Replied by Riot_Queen on topic Memes/motivational/random pictures thread

winwin1009 wrote: @ Marmetal: :lol:
Here's another one....I just had to post it! :=D

Hahaha oh my god

You gotta love it 'cuz it feels so right,I gotta have it 'cuz I'm hot all through the night!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • XiLaii
  • XiLaii's Avatar
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
  • The Strange
More
8 years 2 months ago #132486 by XiLaii
Replied by XiLaii on topic Memes/motivational/random pictures thread
I find these quite amusing;




XD

Well you know how the story goes, if it's too loud then you're too old.
Photo Blog // Flickr

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Melody..Marvelous
  • Offline
  • Getting groovy
  • Getting groovy
  • Melody Moonchild
More
8 years 2 months ago #132517 by Melody..Marvelous
Replied by Melody..Marvelous on topic Memes/motivational/random pictures thread

Kraljosovina wrote:

Livingdead4life wrote: haha, i actually like CSI.

but that sums it up in a evil and funny way :lol:


Yep, sums up many crime series actually :)


Now...


"Due to overfeeding some pigeons can become aggressive" , no shit. x3

Ever since I've been eight or nine I've been standing on the shoreline

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • winwin1009
  • Offline
  • New Here...
  • New Here...
  • Resident Cynic..
More
8 years 2 months ago #132518 by winwin1009
Replied by winwin1009 on topic Memes/motivational/random pictures thread
Lol...I can NEVER get tired of that pigeon gif! :lol: :P it's too damn funny!

Here's mine for today:
File Attachment:

:lol:

And if you feel that you can't go on. And your will's sinkin' low
Just believe and you can't go wrong.
In the light you will find the road.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • axl whïte
  • Topic Author
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
More
8 years 2 months ago #132595 by axl whïte
Replied by axl whïte on topic Memes/motivational/random pictures thread

Listen to an album from a band you've never heard of every day, get enlightened! :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 2 months ago #132598 by mrs v. viper
Replied by mrs v. viper on topic Memes/motivational/random pictures thread
I'm like that. a little xD

☽ O ☾ "Graphic design will save the world right after rock and roll does." - David Carson
In case you need a designer/illustrator:: my Instagram
CRASHDÏET Streetteam germany

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • axl whïte
  • Topic Author
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
More
8 years 2 months ago #132605 by axl whïte
Replied by axl whïte on topic Memes/motivational/random pictures thread

Listen to an album from a band you've never heard of every day, get enlightened! :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • axl whïte
  • Topic Author
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
More
8 years 2 months ago #132606 by axl whïte
Replied by axl whïte on topic Memes/motivational/random pictures thread

Listen to an album from a band you've never heard of every day, get enlightened! :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Kraljosovina
  • Kraljosovina's Avatar
  • Offline
  • Diehard Dietist
  • Diehard Dietist
  • Happy Go Lucky Me :D
More
8 years 2 months ago #132608 by Kraljosovina
Replied by Kraljosovina on topic Memes/motivational/random pictures thread
LOL :lol:

Now:


Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • winwin1009
  • Offline
  • New Here...
  • New Here...
  • Resident Cynic..
More
8 years 2 months ago #132611 by winwin1009
Replied by winwin1009 on topic Memes/motivational/random pictures thread

axl whïte wrote:

hahahaha....the words which automatically come to mind are so definitely NOT what are given as the answers! :lol:

axl whïte wrote:

Awesome kids...very intelligent answers!!! And I love it that there's a kid with my name in there.....Winnie!! :P

Kraljosovina wrote: LOL :lol:

Now:

ROTFL... :lol:

And if you feel that you can't go on. And your will's sinkin' low
Just believe and you can't go wrong.
In the light you will find the road.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • winwin1009
  • Offline
  • New Here...
  • New Here...
  • Resident Cynic..
More
8 years 2 months ago #132612 by winwin1009
Replied by winwin1009 on topic Memes/motivational/random pictures thread
Here's one! :P
File Attachment:

And if you feel that you can't go on. And your will's sinkin' low
Just believe and you can't go wrong.
In the light you will find the road.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • axl whïte
  • Topic Author
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
More
8 years 2 months ago #132613 by axl whïte
Replied by axl whïte on topic Memes/motivational/random pictures thread

winwin1009 wrote: hahahaha....the words which automatically come to mind are so definitely NOT what are given as the answers! :lol:

Awesome kids...very intelligent answers!!! And I love it that there's a kid with my name in there.....Winnie!! :P


I love how you explained that first joke and how you think that it was actual kids who said that.

Listen to an album from a band you've never heard of every day, get enlightened! :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: peterlondonmrs v. viper
Time to create page: 0.362 seconds
Powered by Kunena Forum