Crashdiet

Schlager for life

More
13 years 7 months ago #9159 by hellman
Replied by hellman on topic Schlager for life
:twisted: Martin is cute but He Rokks More than he´s Cute :rolleyes:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #9172 by lili_martin
Replied by lili_martin on topic Schlager for life
yeah

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Guest
  • Visitor
  • Visitor
13 years 7 months ago #9213 by Guest
Replied by Guest on topic Schlager for life
naaw, david is alwayz fun! alwayz got
some crazzyness in his head..

Love the pic.. thx for posting it Martin .. ;)

keep 'em comin'

/ jennyfer

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #9238 by jasmin-
Replied by jasmin- on topic Schlager for life
hahaha. cool!!:lol: thanx a lot for sharin' that with us, Martin!!:lol:

and nice to see some Finns in the pic too. haha. but that dave is my fav absolutely!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • pinkblackzero
  • Offline
  • Captain of the team
  • Captain of the team
More
13 years 7 months ago #9274 by pinkblackzero
Replied by pinkblackzero on topic Schlager for life
Ha! That's probably the funniest pic I've ever seen lol
Thanks for posting it

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #9297 by lovesweet
Replied by lovesweet on topic Schlager for life
Yes, but we're is the singer??

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #9371 by smf
Replied by smf on topic Schlager for life

LoveSweet wrote: Yes, but we're is the singer??

And guitarist. Maybe they're still puttin' they're clothes on. It's more difficult that you might think.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #9384 by norris
Replied by norris on topic Schlager for life
Najs pic..

hey, Martin dont you have it's a miracle and breaking the chainz in windows media player instead?



keep the hair in shape

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #9448 by sylva
Replied by sylva on topic Schlager for life
oh my... hehe nice pic !
thanks Martin ! 8-)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #9488 by sleaze__
Replied by sleaze__ on topic Schlager for life
haha really nice photo:lol: hahahaha

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #9516 by mcqueenmonroe
Replied by mcqueenmonroe on topic Schlager for life
haha funny!!! i love daves sense of humor! so refreshing!! now im smiling! :lol: :lol: they look pretty wicked with all those other crazy kats!! true versatility

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 6 months ago #9713 by __hellsangel__
Replied by __hellsangel__ on topic Schlager for life
Haha... I like! :lol:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: peterlondonmrs v. viper
Time to create page: 0.342 seconds
Powered by Kunena Forum